POLITYKA PRYWATNOŚCI
Definicje
1.1.Administrator – Żabka Polska sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Stanisława Matyi 8, 61-586 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000636642, NIP: 5223071241, REGON: 36538839800000, kapitał zakładowy w wysokości 113.215.000,00 zł.
1.2.Dane osobowe – informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.
1.3.Polityka – niniejsza Polityka prywatności.
1.4.RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
1.5.Regulamin - regulamin Serwisu, dostępny pod adresem: https://event.zabka.pl/regulations
1.6.Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem: http://event.zabka.pl
1.7.Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce.
1.8.Uczestnik - wskazany Użytkownik, który będzie miał prawo uczestniczyć w Gali Ligi Mistrzów Jakości wg warunków ustalanych przez Administratora.
1.9.Kod dostępu - indywidualny kod zawarty w linku, przekazany Uczestnikowi przez Żabka Polska za pośrednictwem poczty elektronicznej umożliwiający zalogowanie do Konta i uczestnictwo w Gali Ligi Mistrzów Jakości.
1.10.Pozostałym sformułowaniom pisanym w Polityce wielką literą, które nie zostały zdefiniowane w punktach 1.1. do 1.9. powyżej, nadaje się znaczenie zgodne z definicją przyjętą w Regulaminie.
2.Przetwarzanie danych w związku z korzystaniem z Serwisu
2.1.W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług, a także informacje o aktywności Użytkownika w Serwisie. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania Danych osobowych gromadzonych podczas korzystania z Serwisu przez Użytkownika.
3.Cele i podstawy prawne przetwarzania danych w Serwisie
KORZYSTANIE Z SERWISU
3.1.Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies czy innych podobnych technologii), a niebędących Uczestnikami (tj. osób, które nie posiadają Konta w Serwisie), przetwarzane są przez Administratora:
3.1.1.w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania Użytkownikom treści gromadzonych w Serwisie, w tym w celu obsługi reklamacji – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
3.1.2.w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw.
3.2.Aktywność Użytkownika w Serwisie, w tym jego Dane osobowe, są rejestrowane w logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach, które dotyczą systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Administrator przetwarza je również w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania tym systemem, a także w celach analitycznych i statystycznych – w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
KORZYSTANIE Z SERWISU PRZEZ UCZESTNIKA
3.3.Korzystanie z Serwisu przez Uczestnika wymaga zalogowania się do Serwisu poprzez Kod dostępu umożliwiający dostęp do Konta oraz udział w Gali Ligi Mistrzów Jakości. Kod dostępu umożlwiający zalogowanie zostanie przekazy Uczestnikowi na służbowy adres e-mail Uczestnika, który przypisany jest do konta Microsoft udostępnionego Użytkownikowi przez Administratora. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne do założenia i obsługi Konta, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości zalogowania w Serwisie i wzięcia udziału W Gali Ligi Mistrzów Jakości.
3.4.Dane osobowe wszystkich Użytkowników korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies czy innych podobnych technologii) przetwarzane są przez Administratora:
3.4.1.w celu utworzenia i obsługi Konta Użytkownika w Serwisie - podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy - (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
3.4.2.w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana Użytkownikom treści gromadzonych w Serwisie, jego funkcjonalności i usług - podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
3.4.3.w celu obsługi reklamacji - podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
3.4.4.w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami - podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw.
3.5.Jeżeli Użytkownik zamieszcza w Serwisie jakiekolwiek Dane osobowe innych, może to uczynić jedynie pod warunkiem nienaruszenia przepisów prawa i dóbr osobistych tych osób.
4.Pliki cookies oraz podobna technologia
4.1.Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu Użytkownika. Cookies zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej - np. poprzez zapamiętywanie informacji o Użytkowniku np. dotyczących logowania. W Serwisie Administrator wykorzystuje własne pliki, które są instalowane bezpośrednio przez Serwis.
4.2.Serwis wykorzystuje pliki cookies do zapewnienia poprawnego funkcjonowania strony internetowej.
4.3.Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, które Administrator wykorzystuje w Serwisie. Administrator wykorzystuje regularnie narzędzia do skanowania Serwisu, w celu ustalenia, jakie pliki cookie są przechowywane w urządzeniu Użytkownika, tak aby lista stosowanych plików cookie była jak najbardziej dokładna. Administrator stosuje następujące kategorie plików: niezbędne.
NIEZBĘDNE PLIKI COOKIES
4.4.Korzystanie przez Administratora z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
4.5.Podstawą prawną przetwarzania danych w związku ze stosowaniem niezbędnych plików cookies jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
4.6.Jeżeli Użytkownik chce uzyskać więcej informacji na temat poszczególnych plików z tej kategorii tj. nazwy poszczególnych cookies, opisu działania, okresu ważności i pochodzenia, należy kliknąć przycisk dostępny w stopce Serwisu.
5.Zarządzanie ustawieniami cookies
5.1.Administrator stosuje w Serwisie wyłącznie niezbędne pliki cookies, których stosowanie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej.
5.2.Zgoda na stosowanie niezbędnych plików cookies nie jest wymagana, ponieważ ich stosowanie jest niezbędne do świadczenia usługi telekomunikacyjnej (transmisja danych w celu wyświetlenia treści) - Użytkownik nie ma możliwości zrezygnowania z tych plików cookies, jeśli chce korzystać z Serwisu.
5.3.Szczegółowe informacje na temat zarządzania plikami cookies za pośrednictwem przeglądarki można znaleźć pod poniższymi linkami:
5.3.1.Internet Explorer: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
5.3.2.Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
5.3.3.Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
5.3.4.Opera: http://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html
5.3.5.Safari: https://support.apple.com/kb/PH5042?locale=en-GB
5.4.Użytkownik może w każdej chwili zweryfikować status swoich aktualnych ustawień prywatności dla wykorzystywanej przeglądarki przy wykorzystaniu narzędzi dostępnych pod poniższymi linkami:
5.4.1.http://www.youronlinechoices.com/pl/twojewybory
5.4.2.http://optout.aboutads.info/?c=2&lang=EN
6.Okres przetwarzania Danych osobowych
6.1.Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora.
6.2.Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
7.Uprawnienia Użytkownika
7.1.Użytkownikowi przysługują następujące prawa:
prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie Administrator przekazuje osobie fizycznej zgłaszającej żądanie informację o przetwarzaniu danych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym są ujawniane, i planowanym terminie usunięcia danych;
prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie Administrator przekazuje kopię przetwarzanych danych dotyczących osoby fizycznej zgłaszającej żądanie;
prawo do sprostowania – Administrator zobowiązany jest usuwać ewentualne niezgodności lub błędy przetwarzanych Danych osobowych oraz uzupełniać je, jeśli są niekompletne;
prawo do usunięcia danych – na tej podstawie można żądać usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;
prawo do ograniczenia przetwarzania – w razie zgłoszenia takiego żądania Administrator zaprzestaje wykonywania operacji na Danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które wyraziła zgodę osoba, której dane dotyczą – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie wydana decyzja organu nadzorczego zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych);
prawo do przenoszenia danych – na tej podstawie – w zakresie, w jakim dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą – Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie pozwalającym na odczyt danych przez komputer. Możliwe jest także zażądanie przesłania tych danych innemu podmiotowi, jednakże pod warunkiem, że istnieją w tym zakresie techniczne możliwości zarówno po stronie Administratora, jak również wskazanego podmiotu;
prawo sprzeciwu – Użytkownik może w każdym momencie sprzeciwić się – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – przetwarzaniu Danych osobowych, które odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (np. dla celów analitycznych lub statystycznych); sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie;
prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, Użytkownik ma prawo wycofać ją w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie Danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony Danych osobowych, Użytkownik może złożyć skargę do organu nadzorującego przetwarzanie Danych osobowych, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu Podmiotu danych, jego miejsce pracy lub miejsce popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8.Odbiorcy danych
8.1.W związku z realizacją usług Dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, agencjom marketingowym oraz reklamowym zajmującym się zarządzaniem Serwisem oraz podmiotom powiązanym z Administratorem, w tym spółkom z jego grupy kapitałowej.
8.2.Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
9.Przekazywanie danych poza EOG
9.1.Poziom ochrony Danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) różni się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu Administrator przekazuje Dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:
9.1.1.współpracę z podmiotami przetwarzającymi Dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony Danych osobowych;
9.1.2.stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;
9.1.3.stosowanie wiążących reguł korporacyjnych, zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.
9.2.Administrator zawsze informuje o zamiarze przekazania Danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania.
10.Dane kontaktowe
10.1.Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: iod@zabka.pl lub adres korespondencyjny: ul. S. Matyi 8, 61-586 Poznań.
10.2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@zabka.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Danych osobowych.
11.Zmiany Polityki prywatności
11.1.Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
11.2.Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 25.11.2024 r.
X